voorstudie nieuw schilderij

Ik heb een doek gekocht van 1,20 x 0,90 m. En dit doek wil ik vullen met een zelfbedachte soort van fractal van een schelp. Om dit te kunnen doen moest ik dus eerst schetsen hoe dit eruit moet zien. Hoe beter dan met mijn camera en photoshop?

dit is het resultaat….

schelpfractal-zelfgemaakt_plat-21

wow!! misschien ga ik het op doek uitprinten… eigenlijk lijkt het wel af!

Met dank aan mijn goede vriendin S’moon!

Over Marieke

~(be)LEEF! EDUCREATIE~ Bioloog en Wiskunde docent VO - voor onderwijs van de toekomst- ~mindful en duurzaam~ Asperger en bipolair
Dit bericht werd geplaatst in (ver)WONDER(d). Bookmark de permalink .

Geef een reactie

