voor de échte verslaafde!

Voor allen die met groot plezier een kijkje nemen in de huiskamers, slaapkamers en keukens van….

vogels, je weet wel: beleef de lente, en de pimpelmeeskast waar ik eerder over schreef.

Nu heb ik de ultieme link gevonden!

Klik hierwebcams eens op! Werkelijk alle sites met webcams op kasten bij elkaar!

Vergeet niet zo nu en dan naar buiten te gaan, he?

Over Marieke

Asperger en bipolair ~(be)LEEF! EDUCREATIE~ Biologie Wiskunde Onderwijs - voor onderwijs van de toekomst- ~mindful en duurzaam~
Dit bericht werd geplaatst in (ver)WONDER en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op voor de échte verslaafde!

  1. Mar zegt:

    Hallo,

    Wat een verrassing om mijn kakelverse pagina met zo’n mooi compliment als omschrijving hier terug te zien…
    Ik bloos er gewoon van

    Maar de credit komt mij niet volledig na hoor… ik was al zo lang aan ’t tobben om dit voor elkaar te krijgen dat ik bijna de moed had opgegeven totdat ik de site van “Natuurlijk Henk” onder ogen kreeg waar ik de opzet van de camera beeldjes herkende… die opzet had ik ook, alleen kreeg ik ’t maar niet op een pagina gezet…

    Dus een mailtje naar Henk en de hulp gekregen van zijn webmaster Theo en een scriptje gekregen waarna toen binnen 1 avondje de pagina online stond… Hulde en dank aan Theo en Henk dus hihihi

    Dus, wie deze link gaat volgen… vergeet niet ook even bij “Natuurlijk Henk” langs te gaan… zijn 2 GZ kasten zijn trouwens ook al bewoond en het koolmeesje had een elftal aan eitjes… het aantal jongen kan ik momenteel niet zien omdat ze allemaal donzig en al groot zijn… LOL

    Maar ik ga de site vanavond updaten want ik heb nu toch een link gekregen van Beleef de Lente fan Leo, die moet ik hier wel gaan vermelden; (http://www.beakspeak.com/index.php/birdcams/ ) live cams wereldwijd… netjes opgesomd met allerlei handige info in de vorm van icoontjes, of ze bewoond zijn of te huur, of er jongen zijn of niet tot zelfs het locale tijdstip van de cam kast aan toe…

    Webmaster… Bedankt voor deze link naar mijn cam site…waar hopelijk ook ooit een keer nestkastjes bewoond zullen gaan worden

    Mar, Krimpen aan den IJssel

Geef een reactie

