The origin of anger… keep posted!

Dagboek 16 mei 2009, ’s avonds

Al de hele dag woedend, werkelijk waar. Waarom weet ik niet. En waarop is ook niet duidelijk. Waar komt woede vandaan, biologisch gezien? Welke hormonen hebben er mee te maken, en hoe werken die op je lichaam. Hoe komt het dat ik zo bitchy reageer op iedereen die iets van me wil vandaag? En ohja, waarom ben ik tegelijk verdrietig? Hoe werkt dat: 2 emoties tegelijk?

éN! heeft dit alles wellicht met de dode mug te maken? Kan ik een soort van hondsmugdolheid hebben gekregen, door onze rare encounter vannacht?

Ben niet voor niets Biologe, dus ik ga het uitzoeken.

Antwoorden zullen morgen volgen!

Of een snauw, of allebei. Aniehoew, keep posted!

onderzoeksuitkomst

Over Marieke

~(be)LEEF! EDUCREATIE~ Bioloog en Wiskunde docent VO - voor onderwijs van de toekomst- ~mindful en duurzaam~ Asperger en bipolair
Dit bericht werd geplaatst in DAG(boek). Bookmark de permalink .

2 reacties op The origin of anger… keep posted!

  1. Jabir zegt:

    Nauw zeg, niet zo beaus doen heaur!

    • gebioblogeerd zegt:

      misschien komt het wel door jou J! dus keep posted! Heb je die van die anomalies al gezien??? aargh, moet ik morgen ook over posten. die man zonder gezicht, wil dus geen operatie (vanwege zijn geloof!! die is gek!)

Geef een reactie

