bewijs voor degeneratieve evolutie

Moet je nagaan. Ze is Amerikaans. Dus de kans dat ze een nose-job, beugel, liposuctie, en weet ik nog wat meer heeft laten doen is zeer reëel! En dan ook nog zoo dom.

Ik ben bang dat Amerikanen afstevenen op een degeneratie van de kwaliteit van hun genepool. Dit kan leiden tot het omgekeerde van evolutie: survival of the stupidest, noem ik het.

Een tip: als je ooit like…uh…such as in de verleiding komt een Amerikaanse ten huwelijk te vragen, vraag haar eerst om al haar foto’s van haar kinderjaren. En laat haar de USA op een wereldkaart aanwijzen!
😉

Maar wees getroost, die vrouwen hebben nog mannen genoeg om uit te kiezen hoor!

Deze laatste is natuurlijk een parodie! (kan het niet over mijn hart verkrijgen hier een filmpje van echte creationisten te plaatsen.) Maar dit is wel een HEEEEL goede parodie! Vind je ook nie?

Maar er is hoop! Jawel! Ik zie het licht aan het einde van de donkere tunnel voor de Amerikanen: lees dit maar even.

Over Marieke

~(be)LEEF! EDUCREATIE~ advies en uitvoering van aanpassingen voor de toekomst off grid * selfsufficient * duurzaam * bijna gratis
Dit bericht werd geplaatst in (A)rtikel. Bookmark de permalink .

5 reacties op bewijs voor degeneratieve evolutie

  1. gebioblogeerd zegt:

    haha. ik weet! ben fan van hem. wilde gewoon een manier om hem op dit blog te krijgen hebben!
    ik laat hem in mijn lessen zien. gaan die kinderen vanzelf steigeren. “maar juf, lucht weegt echt wel wat! dat heb ik geleerd bij natuurkunde!” en dan kop ik evolutie dr in! haha. (beetje gemeen, maar effectief)

  2. Kneh zegt:

    prachtig….duhhh

  3. Kneh zegt:

    ow en….
    het schijnt dat in de US…Brain suction totally in is

  4. Christiaan zegt:

    Edward Current is briljant 🙂

Geef een reactie

