verlanglijstje

dagboek 6-07-2009

lieve sinterklaas, god, pap of mam, bevriende rijkaard of anderszins vrijgevige…

Iimage.phpk zou graag willen hebben:

een nieuwe camera body canon eos 450D. (eigenlijk liever nog een 5D maar ik weet dat ik niet teveel moet vragen).

dan wil ik echt heel graag de volgende lenzen:

een lichtgevoelige macro

Maar een goedkopere zoals deze vind ik ook al heeel leuk!

Daarnaast graag voor mijn veugels die ik zo graag votografeer de volgende tele vaste brandpuntsafstands met wel goede lichtsterkte lens

En kijk, dan kan ik net zo goed deze zoom nemen die alles aankan! aaaaargh deze is het helemaal!

zucht… keep on dreaming…

Maar om maar te beginnen ga ik de 50 f1,8 van canon kopen, en een nieuwe body. Mijn oude canon eos 30oD (rebel) (8mpx) staat dus vanaf nu te koop!

Daar doe ik 3 batterijen, de oplader, plus 2 lenzen bij. (17-55 en 55-250).

Al mijn fotos zijn gemaakt met die camera, hij is echt wel heeel goed! Alles samen gaat het weg voor 400 euro KOOPJE!

Ken je iemand die wil beginnen met fotografie, of wil je zelf mijn rebel aanschaffen? Mail op be_leef@live.nl.

Over Marieke

~(be)LEEF! EDUCREATIE~ Bioloog en Wiskunde docent VO - voor onderwijs van de toekomst- ~mindful en duurzaam~ Asperger en bipolair
Dit bericht werd geplaatst in DAG(boek) en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

