zoektermen

Dagboek 06-10-2009

Bloggen is een feest, ik kan niet anders zeggen.

Welk één stukje produceren mijn vingers vandaag weer? Wat zit er in mijn mailbox? En wat heeft mijn aandacht vandaag weer gegrepen. Soms niets. Maar soms is er een inval… Dat wil zeggen: er overkomt me iets wat me van het hart moet. Omdat het me fascineert.

En meestal is dat iets wat met wetenschap, natuur, biologie, leven of iets aanverwant’s te maken heeft, maar deze keer iets met het bloggen zelf.

Vandaag kijk ik even naar wat voor zoektermen er gebruikt zijn om dit wonderlijke blog te vinden. En deze keer val ik van mijn stoel van verbazing….

KIJK ZELF:

sperma

Ik weet niet wat me meer verbaast: hoe slecht er gespelt wordt ;-). Waarom iemand serieus naar een vacature imker zoekt, wat aredoun is, of waarom iemand wil weten waarom zijn sperma naar ei ruikt. Maar hoe dan ook: deze kon ik u niet onthouden.

Even bekruipt me wel een naar gevoel: er loopt dus een gozer rond van wie het sperma naar ei ruikt, en niet snapt waarom… Weet die gozer niet dat sperma uit EIwit bestaat? Of ruikt het naar ROT ei? En is ie dodelijk ziek… Vandaag bekijk ik elke gozerT met argwaan in ieder geval… En houd mijn zoekmachine-termen een stuk beter in de gaten! Wie weet wat het oplevert aan geniale inval-(van stoelval-)momenten.

Zo en dan nu weer op mijn stoel kruipen, ik hoef in ieder geval niet meer naar de sportschool, buikspieren hebben hun training al gehad vandaag!

😉

Over Marieke

~(be)LEEF! EDUCREATIE~ Bioloog en Wiskunde docent VO - voor onderwijs van de toekomst- ~mindful en duurzaam~ Asperger en bipolair
Dit bericht werd geplaatst in DAG(boek). Bookmark de permalink .

Geef een reactie

