Mooiste foto’s van 2009

Dagboek 6-01-2010

Om het afgelopen jaar af te sluiten, ruim ik altijd mijn foto’s op, en zuiver mijn computer van overbodigheden. Ik sla op wat ik wil houden, en de rest gaat weg.

Zo door mijn foto’s lopende heb ik een diashow gemaakt van wat ik de beste foto’s van het afgelopen jaar vond. Hieronder de link:

(klik op de foto)
Genietze!

Greetz,

Mrieke

Over Marieke

Asperger en bipolair ~(be)LEEF! EDUCREATIE~ Biologie Wiskunde Onderwijs - voor onderwijs van de toekomst- ~mindful en duurzaam~
Dit bericht werd geplaatst in (ver)WONDER(d), DAG(boek), geZIEN en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

