dorrestijn ter inspiratie

over een paar weken is het zover: ik ga weer voor de klas.

Even ter inspiratie Hans Dorrestijn kijken…

Ter inspiratie heb ik zijn vogelgids al van voor naar achter en van achter naar voor uitgelezen.

Als ik er maar half in slaag om mijn leerlingen zo te inspireren als Dorrestijn iedereen kan motiveren voor vogels!

“Als ik ooit terug kom, laat het dan zijn als staartmees, anders hoeft het voor mij niet” >>>

Over Marieke

~(be)LEEF! EDUCREATIE~ Bioloog en Wiskunde docent VO - voor onderwijs van de toekomst- ~mindful en duurzaam~ Asperger en bipolair
Dit bericht werd geplaatst in BIOlogie(docenten), DAG(boek) en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

