leuk lesmateriaal

Over twee weken begint het weer: school!

Mijn leerlingen zijn 3e en 4e klas VMBO-ers die dus voor hun examen zitten. En hoe serieus dat ook is. Biologie is LOGISCH, leuk en levendig. Tenminste, als je bij mij in de klas zit.

Want waarom niet? Er is zoveel leuks te vertellen over Biologie! Daarnaast is op deze school dankzij het handige gebruik van moderne media veel mogelijk in mijn lokaal en lessen. Ik ben vandaag op zoek gegaan naar leuke filmpjes die ik zal gaan gebruiken om mijn leerlingen aan het denken te zetten…

Mijn lessen zullen beginnen met het volgende filmpje, even om te knallen!

voor het thema voedsel deze:

daarna de vraag: “waar komt ons voedsel wel vandaan?”

Heerlijk hoor, lesgeven

Over Marieke

~(be)LEEF! EDUCREATIE~ Bioloog en Wiskunde docent VO - voor onderwijs van de toekomst- ~mindful en duurzaam~ Asperger en bipolair
Dit bericht werd geplaatst in BIOlogie(docenten) en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

