verslapen zit er niet meer in

Vorige week versliep ik me voor het eerst in mijn carriere…

Niet te geloven! Sinds ik een smartphone heb die ik helemaal volprogrammeer met reminders en alarmpjes kom ik zelden te laat! En ik word eigenlijk altijd bij de eerste lichtval wakker!

Dus hoe dit nou kon? De dagen worden weer korter, dus er valt minder licht in mijn slaapkamer. En mijn mobiel was om de een of andere mysterieuze reden totaal leeggelopen. En dan komt erbij dat ik tegenwoordig niet om mijn gebruikelijke tijd van half 7 opsta, maar half 6, dat uur scheelt heel veel blijkbaar!

Dus ik heb mijn zuurverdiende eerste loon maar meteen nuttig besteedt: daar istie dan: mijn nieuwe wekker:

een wake up light!

Zucht, wat een verademing: geen gerinkel, geen leeggelopen batterij, geen stress meer in de ochtend.

Maar rustig wakker worden door natuurlijk lijkend licht, zelfs in de winter!

Laat de korte dagen maar komen! Ik ben er klaar voor!

dit is genieten hoor!

Over Marieke

~(be)LEEF! EDUCREATIE~ advies en uitvoering van aanpassingen voor de toekomst off grid * selfsufficient * duurzaam * bijna gratis
Dit bericht werd geplaatst in (A)nders, DAG(boek) en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

