Terschelling 2010

 

Ik was twee weekenden op Terschelling. Mijn vriend zat er namelijk te werken aan zijn boek. Ik had het eerste weekend door weer en wind mijn veel te zware camera tas meegesleept. In de hoop dat ik het niet voor niets had gedaan.

Bleek bij aankomst verdorie mijn uv filter beschadigd, en mijn belangrijkste lens ook. Dit was een momentje om te vloeken, kan ik je wel zeggen.

Het weekend erna vond ik een winkeltje met camera-benodigdheden op het eiland, en god zij dank en geprezen! ja hoor! 72 mm uv filters hadden ze wel. Gelukkig maar, want daarna kwam er een moment waar ik ongelooflijk van gebaald zou hebben als ik die foto niet had kunnen maken. Alle foto’s zijn te zien op flickr.

Over Marieke

~(be)LEEF! EDUCREATIE~ Bioloog en Wiskunde docent VO - voor onderwijs van de toekomst- ~mindful en duurzaam~ Asperger en bipolair
Dit bericht werd geplaatst in DAG(boek), geZIEN en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

