lekker groen, gewoon doen!

Een nieuwe groene website zag vandaag het licht. We willen je graag op deze luchtige duurzame site wijzen. Gewoon Lekker Groen beschrijft zichzelf als volgt:

Op Gewoon Lekker Groen maken we groen leven lekker leuk en simpel. We helpen je met praktische tips je leefwijze te veranderen zodat je kunt stoppen met het belasten van onze planeet, en kunt beginnen de Aarde te verrijken.

Neem snel een kijkje op     Gewoon Lekker Groen  !

Over Marieke

~(be)LEEF! EDUCREATIE~ Bioloog en Wiskunde docent VO - voor onderwijs van de toekomst- ~mindful en duurzaam~ Asperger en bipolair
Dit bericht werd geplaatst in (doe)Duurzaam, geZIEN en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op lekker groen, gewoon doen!

  1. beheerder zegt:

    Beste beheerder,

    Wij hebben uw site bekeken en er staat veel interessante informatie op dat aansluit bij ons concept NUenergielabel.nl.

    Vanuit NUenergielabel.nl bieden wij de consument de mogelijkheid om de tarieven van energielabelaars te vergelijken en vrijblijvend een aanvraag te doen.
 Daarnaast publiceren wij relevant nieuws rondom het energielabel en het energie maatwerkadvies.

    Graag delen wij deze content met u om uw bezoekers te voorzien van extra nieuws binnen deze markt.Daarnaast bieden we de mogelijkheid om onze module bij u op de website te integreren. Hiermee kunt u uw bezoekers een extra dienst bieden en zelf profiteren van een vergoeding per aanvraag.

    Ik hoor graag of u voor een van beide opties open staat.

    Met vriendelijke groet,

    Ted Hartkamp

    @: info@nuhub.nl
    T: 020-7370058
    W: http://www.nuhub.nl

    • Mrieke zegt:

      Geachte Ted Hartkamp,

      Ik geloof niet in een wereld waarin mijn diensten mij iets opleveren. Mijn website is voor iedereen gratis. En dat moet zo blijven. Als ik mijn lezers ongevraagd uw banner laat zien, levert mij dat ten koste van hen geld op. Dat zou ik nooit doen.

      Wel zou ik uw site willen gebruiken, kijken of het inderdaad werkt, en of mijn lezers gebaat zijn bij uw diensten. Als ik een stukje schrijf voor u, zou ik daarvoor in ruil graag willen dat drie van uw werknemers, met om te beginnen uzelf alledrie de komende weken drie diensten, dingen of momenten van intens luisteren naar iemand “kadoo” doen aan iemand die het nodig heeft.

      Dat kan u doen door op twitter te posten met de #ashtag: #durftegeven.
      Als u akkoord gaat met deze voorwaarden wil ik een objectief stukje schrijven. Als u dit niet ten goede komt, omdat het stukje u niet zint, voert u uw betaling niet uit.
      Ook als het u wel zint kan ik niet controleren of u u aan uw woord houdt. Maar een overeenkomst in natura: uw 3 x drie goede daden is ook rechtsgeldig.

      Graag ontvang ik bericht van u via mijn email,

      Bij voorbaat dank,
      drs. Marieke Ninaber van Eijben
      beheerder van GebioBLOGeerd en eigenaar van (be)LEEF! creaties.

Geef een reactie

