Fotografie is zo fijn!

Gisteren was ik bij de opening van de nieuwe bakkerij van de neef van mijn vriend. Nooit ga ik zonder camera, uiteraard, naar zulke gelegenheden. Het vervelende toeval wil, dat uitgerekend gisteren mijn zoom objectief kapot gaat. Het enige andere objectief dat ik bij me heb is er 1 met vaste brandpuntsafstand. Achteraf heb ik gephotoshopt, en ge hipstamatict en het resultaat mag er eigenlijk wel zijn!

Hierbij de FOTOS>

Zo zie je maar, fotografie is ineens weer leuk en interessant voor me. Het objectief wordt nu gerepareerd, helaas buiten de garantieperiode en het duurt ongeveer 6 weken! Gelukkig weet ik nu dat ik ook prima met mijn vaste brandspuntafstandslens uit de weg kan!

Haleluja, wat houd ik van fotograferen!

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Over Marieke

~(be)LEEF! EDUCREATIE~ advies en uitvoering van aanpassingen voor de toekomst off grid * selfsufficient * duurzaam * bijna gratis
Dit bericht werd geplaatst in (ver)WONDER(d), DAG(boek), geZIEN en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

