combinatoriek

1696060_ii5De afgelopen weken heb ik periode onderwijs gegeven Combinatoriek aan klas 3 VWO. En dit onderwerp had ik ook al behandeld bij 4 HAVO. Zodoende wist ik dat er veel problemen zijn rond dit onderwerp. En eigenlijk vond ik alle materialen, boeken, etc die ik kon vinden niet bruikbaar. Vandaar dat ik maar zelf een boekje heb gemaakt, wat een combinatie daarvan is.

Dit boekje willen nu alle leerlingen zelf ook hebben. Dus dacht ik: ik zet het maar online. Wie weet heeft iemand anders er ook wat aan.

Veel plezier er mee:

Combinatoriek theorie

Over Marieke

~(be)LEEF! EDUCREATIE~ advies en uitvoering van aanpassingen voor de toekomst off grid * selfsufficient * duurzaam * bijna gratis
Dit bericht werd geplaatst in WIS(ikdamaar)KUNDE en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

