Leer kinderen keuzes maken

De keuzes die wij willen dat kinderen maken in hun toekomst, zijn wellicht totaal overbodig geworden: baan, huis en gezin:een  mogelijkheid. Maar er zijn meer mogelijkheden. Mijn wens als kind was de wereld “redden”. Greenpeacje noemden mijn ouders mij. En mijn droom leef ik intens. Gelukkig heb ik door mijn ouders nooit de druk gevoeld huisje boompje beestje te beginnen. Ik ben gelukkig met mijn vrije leven. Sterker nog, ik ben erg ongelukkig als ik niet zo kon leven als ik doe.

Meer en meer mensen beseffen dat. Wil je hulp bij het vinden van jouw droom? (be)LEEF! coacht en adviseert om jouw kern te vinden.

Over Marieke

~(be)LEEF! EDUCREATIE~ Bioloog en Wiskunde docent VO - voor onderwijs van de toekomst- ~mindful en duurzaam~ Asperger en bipolair
Dit bericht werd geplaatst in (Be)leef!. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

