Lente in de handen!

Mijn handen jeuken om dingen te maken. En gelukkig zijn mijn vrienden ook zo. Lynn, van Hippe Huisvlijt heeft speciaal voor geBIOblogeerd een artikel geschreven over vogelhuisjes! Kijk, dat is nou twee vliegen in één klap!

vogelhuisjesNiet alleen voor de vogeltjes buiten, maar ook leuk voor binnen. Lynn namens Hippe Huisvlijt:

In navolging van de uilen nu vogelhuisjes, ik wou dat ik bergen kinderkamers mocht inrichten. Je maakt het zo snel leuk met enkel een boel vogelhuisjes aan de muur, versiert met de leukste patroontjes. Maar ook vogelhuisjes voor in de tuin, zodat je kinderen of kleinkinderen ze in de gaten kunnen houden. Ik heb weer een kleine selectie gemaakt van wat het web te bieden heeft. Maar er is nog veel meer, gewoon ff googlen.

>>> dit artikel verder lezen op Hippe Huisvlijt>>>

Over Marieke

Asperger en bipolair ~(be)LEEF! EDUCREATIE~ Biologie Wiskunde Onderwijs - voor onderwijs van de toekomst- ~mindful en duurzaam~
Dit bericht werd geplaatst in (doe)Duurzaam, INgestuurd, UITdaging en getagged met , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

